Malotraktor AGZAT AGRO PROFI DIF s motorom RATO RV 225
Kód: 0032902Podrobný popis
Malotraktor AGZAT Vám privezieme poskladaný a nastavený, pripravený hneď na prácu až k Vám domov.
Termín dodania sa po objednávke dohodne telefonicky.
Malotraktor AGZAT AGRO PROFI DIF s predným vývodovým hriadeľom a diferenciálom je vhodný na všetky druhy práce na poli, v záhrade, pri dome. Poskytuje jednoduchú manipuláciu a vysoký komfort počas orania, jazdy s vlečkou či nosičom náradia. Diferenciál výrazne uľahčuje ovládanie malotraktora, predný vývodový hriadeľ slúži na pohon rôznych prídavných zariadení.
Podvozok AGZAT AGRO PROFI DIF prináša najvyšší technický štandard našich podvozkov.Efektívny prenos hnacej sily na kolesá,komfortná obsluha ako aj spoľahlivosť uspokoja nároky každého hospodára.
Nespoľahlivé počasie, ekonomická kríza, nekvalitné potraviny s obsahom škodlivých látok, to sú len niektoré dôvody, prečo sa oplatí uvažovať o vlastnom pestovaní plodín. A na to, aby ste si dopestovali kvalitnú a bohatú úrodu s minimálnou námahou, je ideálnym pomocníkom malotraktor.
Osvedčený je malotraktor AGZAT s jedinečnou prevodovkou odlišnou od ostatných značiek, pretože využíva prevod cez čelné a kužeľové kolesá, a nie cez tzv. šnekový (závitovkový) prevod, ako iné malotraktory. Je to jeden z mála poctivých strojárskych výrobkov, ktorý sa kompletne vyrába na Slovensku, teda s výnimkou motora, ktorý sa dá vybrať zo štyroch typov štvortaktných motorov: Yamaha MA190, Kawasaki FJ 180, RATO RV 225 a Honda GXV 390.
Agzat má v štandardnej výbave PROFI prevodovku s dvoma bočnými vývodovými hriadeľmi, tri rýchlosti vpred a jednu vzad, držiaky závažia, 4 ks 5 kg závaží a jedno 33 kg závažie, kolesá so šípovými pneumatikami s priemerom 5.00 – 12´´ s uzávierkou oboch kolies (4 polohy), odstredivú spojku s priemerom 120mm, radiacu páku na prevodovke, vysunutú a ľahko dostupnú obsluhe. Pri správnom nastavení uzávierky na kolesách je tento typ Agzat KLASIK veľmi dobrý pomocník pri orbe, a ľahko sa s ním manipuluje aj pri otáčaní.
Vo verzii PROFI DIF má tento malotraktor navyše v prevodovke aj diferenciál, čo nemá žiaden iný malotraktor v tejto triede na našom trhu.
Čo je to vlastne diferenciál: Pri prejazde zákrutou sa vnútorné koleso točí na menšom polomere ako vonkajšie koleso, ktoré sa teda musí otáčať rýchlejšie. Keby boli kolesá spojené napevno jedným hriadeľom, dochádzalo by k ich šmýkaniu na vozovke a tým aj k ťažkému ovládaniu pri prejazde zákrutou – bola by nutná veľká ovládacia sila na riadidlách. Zariadenie vyrovnávajúce obvodové rýchlosti vonkajšieho a vnútorného kolesa sa nazýva diferenciál. S jeho použitím je toto ovládanie ľahké. Ale môže nastať aj situácia keď jedno z kolies preklzuje, napr. na ľade alebo na blate, vtedy je možné použiť uzávierku diferenciálu, ktorá vyradí diferenciál z činnosti a vtedy prenášajú obidve kolesá plný krútiaci moment, sú akoby spojené na pevno.
1. Podvozok AGRO PROFI DIF
- Prevodovka s predným vývodovým hriadeľom
- Diferenciálový prevod kolies
- S pojazdom, 3 rýchlosti vpred a jedna vzad
- Držiak závažia so závažím 1 ks veľké 33 kg závažie a 4 ks malé 5 kg závažie
- Kolesá so šípovými pneumatikami s priemerom 5.00 - 12"
- Rýchla uzávierka oboch kolies pomocou samostatnej páky
- Odstredivá spojka s priemerom 120 mm
- Radiaca páka na prevodovke, vysunutá a ľahko dostupná obsluhe
2. Hnacia jednotka Štvortaktný motor RATO RV 225 s reťazovým rozvodom OHV
- palivo: Natural 95 / 100
- objem motora: 223 cm3
- výkon: 4,0 kW - 5,5 k/3600 ot. min
- krútiaci moment: 12,5 Nm/2 500 ot. min
- vypúšťací olejový ventil: áno
- chladenie: nútené vzduchom
- zapaľovanie: tyristorové
- objem nádrže: 1,0 l
- olejová náplň: 0,6 l
- mazanie: rozstrekom
Dodatočné parametre
Kategória: | Jednonápravové malotraktory |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Malotraktor AGZAT
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať hodnotenie. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Osvedčený malotraktor AGZAT s jedinečnou prevodovkou odlišnou od ostatných značiek, pretože využíva prevod cez čelné a kužeľové kolesá, a nie cez tzv. šnekový (závitovkový) prevod, ako iné malotraktory. Je to jeden z mála poctivých strojárskych výrobkov, ktorý sa kompletne vyrába na Slovensku, teda s výnimkou motora.